Teenuse osutamise tingimused
- Saadavus: 24/7, tööpäevadel ja nädalavahetustel.
- Ettetellimine: Soovitatav vähemalt 24 tundi ette.
- Erakorralised juhtumid: Kiire reageerimise võimalus.
- Teenuse saamiseks tuleb oodata ära meie kinnitus!
Patsiendi informatsioon
- Tellija teavitab eelnevalt patsiendi haigustest, et millega arvestada transpordi käigus. (erivajadused, hapniku vajadus, monitooringu vajadus jne.).
- Transportimise põhjus (nt. haigla külastus, raviasutusest tagasi koju).
Transpordi tüübid
- Istuv.
- Lamav transport.
- Meditsiiniline transport (vajalik meditsiiniline personal ja varustus).
- Eriolukorrad (nakkushaigustega patsiendid).
- Saatjaga transport arsti visiidile*
Varustus ja Personal
- Meditsiiniline varustus (elustamisseadmed, hapnik, kardiomonitooring, aspiraator jne.).
- Igapäevaselt koosneb transport tervishoiutöötajast ja lisaks võimalus kaasata kas parameedikud, õde või arsti.
- Ohutus ja hügieen: Autos tagatud desinfitseerimine ja hügieeninõuded.
Teenuse hind ja maksetingimused
- Hind sõltub vastavalt kehtestatud hinnakirjale.
- Maksetingimused: Arvega või sularahas. (Väljastatakse nõuetekohane arve)
- Arve maksetähtaeg 7 päeva.
- Tühistamistasud: Kui transport on tellitud ja tühistatakse vähem kui 12h enne väljasõitu siis tasutakse leppetrahv 25€.
- Lisatasu: Praam, lennuk, laev. (vastavalt piletite hinnale)
Lepingulised tingimused
- Patsiendi meditsiinilised konfideantsiaalsed andmed säilitatakse kuni teenuse osutamise lõpuni.
- Teenus lepitakse kokku kas telefoni teel või läbi kodulehe (tellimisvorm)
Kontaktandmed ja tagasiside
- Teenusepakkuja kontaktandmed broneeringuteks leiab kodulehelt.
- Kliendi tagasiside teenuse kohta saab jätta kodulehele.
Kui teil on küsimusi või soovite teenust tellida, palun võtke meiega ühendust.
*Lepitakse eelnevalt kokku.